!! Hot Pink Zone !! <body>
aku tak sanggOp
Khamis, 15 Disember 2011 | 12/15/2011 12:17:00 PG | 2 Talkie talkie(s)

aku tak sanggOp nak hadapi ari esok :(

sumpah aku dah penat . biyy aku sentiase hOpe kau ade tOk aku . aritu kau dgrkan aku nges time kOl kau ? kau kata dgn aku jgn menangis lagi . just sepatah tuh je kau ckp dgn aku . aku off fOn aku carikk kakak . dalam bilik aku menangis sepuas ati aku . urat kepale aku tegang malam tuh lepas menangis . sampai aku kata dekat kakak aku "kak kenape urat kepale nie kene tegang ? kenape takk putus terOs je kan sng ? sng sikit ak x de tension mcm nie " kakak aku kata "kalau urat putus kau mati lah mengong !" hmm aku diam ak smbOng nges . biyy aku mmg da x kuat 8 bulan biyy aku ask nges sbb kau . biyy kenape kau x leyh fhm ak lg ? ak da cube faham kau biy . salah ke aku kalau ak mnx kau bgi mse kau sikit utk aku ? salah sngad ke biy ? kejamm ke ak kalau ak mnx mse kau skit ? okeyy aku kn kene faham kau selalu ? selame 8bulan biy ak cube . 8bulan ! mase yg agak lame ak cube faham kau tapi kau ? YA ALLAH aku tak sanggOp lagi sekrang ! biy jangan buad aku menangis sbb kau lagi . biyy aku tak kuat dah . jangan buad mcm nie dekat aku lagi . tolong biyy aku mohon .

sumpah aku sayang kau biy ! kalau aku main2 dengn kau dah lama dahh aku carik org len and dah lama dahh aku takk terime kau lagi ! sebab aku sayang kau lahh aku tak cari lain ! kau nak ak buad mcm mana lagi bgy kau Faham aku ? okey aku mmg dah penat . sejak ak kene pulau ngn family kau ade tOk aku ?tak de . aku mgharap kau ade kat sisi ak time ak tenga mcm nie tapi kau kemane ? tiap kali mcet yg masok kat fOn aku Orang pertame yg aku harapkan kau kau tahu tak biy ? aku tunggu kau dari ak bgun sampai lahh ak lelapkan mate . biy kenape kau buad ak mcm nie ? if kau da x syg ak kau ckp . mgkn ak bOleh terime lagi tp aku tak bOleh terime kau buad aku mcm nie biy . aku tak snggOp . aku tak larat dah zal . cukuplah 8bulan je ak tahan sakit nie sOrang2 . cukup lahh 8bulan nie aje hbungan aku dgn kau . jangan buad ati ak mcm nie . jgn sekse ak mcm nie .ak dah penat . kenape ak yg kau pilih ? kenape aku yg kene tahan nie semue ? kenape msty ak yg menangis sbb kau ? Thanks sebab dah buad aku sayang dekat kau biy . Thanks untuk semuenye sayangs :'( aku bahagia kenal kau . mcm2 kenangan aku ngn kau ak ingad

biyy bile biyy bce blOg ayg nie tuhh bermakne ayg dah x de untuk biyy lagi . ayg undur diri . ayg lepaskan biy . ayg nk biyy bebas n dah x terikat dengn ayg . semOge biyy bahagie . ayg buad semue nie tOk biy . lepas nie jgn cari ayg . ayg dah x de lagi untuk biy . ayg doakn biy selamat dunie akhirat . amin :'( satu kau prlu ingad , aku undur diri just nk tgok kau bahagia :') walau pon kau senang dpt peganti aku biy :'( aku lelah tgok kau ade org bru . tp . aku kena kuat demi nk tgok kau bahagia .

aku sayang kau sampai akhir nafas aku . assalamualaikum .

 aku tetap sayang kau :'(



PAST | PRESENT

Posts Owner


✉ Tagboard ✉

be nice with ur mouth,leave ur coment,Please put the correct url okeyh
Replace with your cbox/fbox code
✿ Credits ✿

Designed by = Adlin Che Johari
Re Edit = Your name**
Photos , Icons = We♥It