!! Hot Pink Zone !! <body>
pergi bagitau dia sekarang .
Ahad, 22 Januari 2012 | 1/22/2012 04:57:00 PG | 0 Talkie talkie(s)

gambar petang tadi lepas balek dari kohoku . okee ida x de mud . die termenung sorang-2 . ak  n kawan-2 test buad dia gembire . tp sampai balek dia ask menangis .


FAISAL HUSAINI . 
siapa bace blOg aku nie pergi bagitau dia cepat yang aku nakk dia tahu yang IDA MAYUNI nie sayang dia . hello FAISAL HUSAINI . 
perempuan dekat atas nie yang kau kata betine nie sayang kau lah ! ape kau tau kenape dia kuat membebel ? dia kuat membebel atas alasan dia tak nak kehilangan kau lahh ! pernah tak sesekali kau pikir yang dia mara-2 kau atas kebaikan ? perempuan atas nie yang kuat sangad menangis nie sayang dekat kau lahh ..ape kau tahu tu semue ? pernah tak kau percaye kate-2 dia yg dia ade kau sorang je ? pernah tak kau percye yang dia syg kau lagi skrg nie ? kau nk bukti dari aku ke ? wehh FAISAL petang tdi time lepas jumpa dia kau membatu kenapa ? kenapa kau sanggup kata dia mcm tuh ? sebenci benci dia die x pernah kate kauu JANTAN lahh weh ! sebenci benci dia dalam hati dia still ade kau lah weh !! mulut dia kate lain hati dia kate lain ape kauu tahu tu ? kalau kau benci dia sekali pOn jangan sakitkan dia mcm tu bOleh ? kauu tahu yangg kauu dah buad hati dia hancurr wehh ! mane pegi hati kau ? mane pegi janji kau  dlu yang kau akan jaga dia bile aku takde ? ape kau tahu tadi lepas dia jmpe kau dkat belakang kilang tuhh dia meraung sekuat kuat nye sebab kau ? sekarang nie kau nak kata apa ? kau nak kata dia benci kau ? kalau dia benci kau dia x kan menangiss sebab kauu lahh wehh ! disebabkan dia sayang kauu lahh dia jage kate-2 dia daripade sakitkan ati kau ! dia jage ayat JANTAN tuhh supaye tak tkluar utk kau ! ape kau ade tau tu sume ? nak dikate dah ramai dahh laki yg ida cakap jantan depan-2 tp bile dgn kau ? ade dia kate kau mcm tuh ? dia jage kate-2 dia wehh . ape kau tahu dari start korang kenal dia mmg dah ade ati dekat kau . ape kau tahu dia rase ape ? DIA MINTAK DEKAT ALLAH yang harap-2 dia x pisah dgn kau ! ape kau pernah tau tu ? tIap kali kOrang gaduh tak lepas dgn tangisan dia . FAISAL kalau dia x pernahh sayang kauu dia x kan pernahh layan kau lagi lhh ! dia x kan pernahh menangis sbb kauu lah .mane pergi hati kau nie ? bOleh x kau faham dia walau pon sikit ? aku x mintak lebih dari kauu weh aku just mintak bile kau marah kau kawal sikit ayat kau bOleh ? jangan main lepas je lahh wehh ! fikir sikit perasaan dia . okeyy now kalau kau nk bukti yang petang tadi dia menangis meraung sbb kau . kau dtg jmpe aku kau mntx bukti tu sendiri dkat aku . oke FULLSTOP kbyee . aku update blog nie just semata mata nak tolong ida .
 aku dah x sanggOp lagi tgok dia menangis depan aku lagii ! hOpe kauu faham wehh ! 




PAST | PRESENT

Posts Owner


✉ Tagboard ✉

be nice with ur mouth,leave ur coment,Please put the correct url okeyh
Replace with your cbox/fbox code
✿ Credits ✿

Designed by = Adlin Che Johari
Re Edit = Your name**
Photos , Icons = We♥It