!! Hot Pink Zone !! <body>
kau buad aku menyesal :')
Khamis, 22 Mac 2012 | 3/22/2012 08:02:00 PG | 0 Talkie talkie(s)


kenapa engkau yang pernah aku jadikan bff ek ? kenapa aku bodoh sebab pernah tolong kau dulu ? kenapa aku yang sanggup menangis bila tgok kau susah erk ? kenapa aku yang beriye-2 sangad nak tolong kau bila kau tengah menangis meraung sbb kau clash dgn pakwe kau ? sumpah aku akan menyesal seumur hidup aku sebab pernah tolong manusia mcm kau nie . manusia yang tak pernah menghargai apa yg pernah aku lakukan . aku lakukan semua tu atas dasar aku taknak tgok kawan aku sedih , tp kau ? lupa atas semua nya siap kata lancau dekat aku kan ? mesti seronok dapat pergi dekat musuh hidup aku right ? dulu beriye-2 depan mata aku kau mengutuk dia kau kata dia tuh bitch lah , ada lovebit la , kau kata mulut dia mcm puaka lah , dia sial lah sbb pernah bocorkan rahsia kau , tapi skrg tgok ? kau pergi dekat sapa ? dekatt dia jugak . mulut siapa yg mcm puaka nie , dia ke kau ? manusia mcm kau mmg aku takpaham . jangan mengutuk orang kalau kau sendiri yang akhirnya nnti akan pergi dekat dia lah . :') aku lebih rela berkawan dengan haiwan daripada aku tahu orang yang pernah aku sanjung tinggi buad aku macam nie . if now kau ada kat tempat aku kau akan tahu sesakit mana bila jadi kawan yg diperlukan time kau susah jaa . now kau pergi dekat musuh aku , hope kauu bahagia babe ., hope kau bahagia bila kau mengutuk aku dengan dia .nak mengutuk pasal blog aku nie dekat facebook ? jangan buad cara tak matang dgn carik perhatian org plis ? nak buad jugak buad lah , aku tak membalas , ALLAH boleh balas , sbb aku tak berkuasa .  mengutuk tu tak kemana sayang . satu hari if dah takde org yg sanggup tolong kita time susah kita sendiri merana . :'D aku dah pernah merasai dulu :') kutuk lah aku sebanyak mana yg kau nak babe :'D sumpah tak terasa sumpah tak peduli . selagi ALLAH ada dekat sisi aku , aku boleh kuat hadapi kau babe . ALLAH maha berkuasa babe , sekelip mata jaa mcm-2 boleh berlaku . kau hina lah aku depan kawan-2 kau . aku tak peduli , hidup dekat dunie nie tak lama . memang cara kau suka mengaibkan org ? dosa kau , bukan dosa aku babe . orang pandai takkan bertindak bodoh :) nak maki ? dipersilakan datang kerumah :) terbukak luas pintu rumah aku . 
kau berkawan dengan musuh aku , aku berkawan dengan musuh hidup kau . adil right sayang ? semuanya harus berlaku adil .. 


PAST | PRESENT

Posts Owner


✉ Tagboard ✉

be nice with ur mouth,leave ur coment,Please put the correct url okeyh
Replace with your cbox/fbox code
✿ Credits ✿

Designed by = Adlin Che Johari
Re Edit = Your name**
Photos , Icons = We♥It