!! Hot Pink Zone !! <body>
aku sayang kau biyy
Sabtu, 31 Mac 2012 | 3/31/2012 12:18:00 PG | 0 Talkie talkie(s)


Bismillahirrahmairrahim~ In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful.

okeyy dah lama sangad tak update blog :') n dah lama tak sambung cerite pasal hubungan kiteorang nie . soryy blog nie just untuk aku lepaskan rindu , sedih n happy aku :')
pejam celik , pejam celik esok dahh 1.4.2012 ♥ okeyy lagi 15 hari cukup setahun hubungan kitaorang . Banyak sangad dugaan yang kitaorg kene tempuh dalam hubungan nie . okeyy aku sayang zal hasmi amiruddin sampai akhir nafas aku :') alhamdulilah now dia berjanji dengan aku yang dia takkan pernah tinggalkan aku lagi untuk perempuan laen . :'D sesiapa pun akan terharu right kalau org yg dia betul-2 syg berjanji mcm nie ?


" biyy , iloveyou until my last breath . banyak sangad kenangan yang kita dah cipta kan ? sumpahh aku taknak kehilangan kenangan tu . aku nak simpan sampaii lahh aku mati sayang :'D . sumpah aku dah tak sanggup kehilangan kau , sumpah aku takkan pernah kuat lagi kalau kau tinggalkan aku . now , aku kuat untuk hadapi semuanya sbb kau , now aku dah kehilangan ida , tapi kau kuatkan aku right ? thanks jadi penguat dalam hidup nie sayang . aku akan jaga kau sebaek mana kau jaga aku . 


a lot of memories <3


PAST | PRESENT

Posts Owner


✉ Tagboard ✉

be nice with ur mouth,leave ur coment,Please put the correct url okeyh
Replace with your cbox/fbox code
✿ Credits ✿

Designed by = Adlin Che Johari
Re Edit = Your name**
Photos , Icons = We♥It