!! Hot Pink Zone !! <body>
semangat yang hilang .
Khamis, 5 April 2012 | 4/05/2012 08:29:00 PG | 0 Talkie talkie(s)

Esok sekolah kenapa aku menangis nie? k dekat facebook masing-2 happy pasal esok merentas desa , okeyy semangat aku utk mlm nie dah hilang :'( ada sesiapa sanggup carikkan semangat nie ? okeyy takde aku tahu tuh . semalam kau beriye suruh ak topup tapi arini bila aku da topup kau buad ak mcm nie ? berperang mulut mama marah aku sebab topup kau tahu? sbb ak nk luangkan masa dgn kau ! semangat aku utk malam nie betul-2 hilang sayang . tersentap nyaa aku . k ego aku tinggi , ak x bole faham kau . shit , kenapa air mata nie terus mengalir? ohh pliss shamira kau kena faham dia (talking to myself) mmg penat right jadi perempuan yg ada hati sensitif nie? oh dem now aku takda hati . Jangan pelik kalau aku tak rase kesian tengok sesiapa menangis malam nie . sbb aku sendiri pon tenga menangis skrg . aku rindu kau , tp jadi mcm nie ?  hati aku sakit sape yg tahU? esok merentas desa ? jangan bagi ak menangis lg pliss , smangat aku da betul-2 hilang . sampai bila ak nk kene tahan sakit dlm hati nie? kesabaran ak da sampai sini je aku betul-2 x kuat . hope tomorrow semua nye kembali okeyy . #berharap .kbai
miss this time with you sayang , kbai :'(


PAST | PRESENT

Posts Owner


✉ Tagboard ✉

be nice with ur mouth,leave ur coment,Please put the correct url okeyh
Replace with your cbox/fbox code
✿ Credits ✿

Designed by = Adlin Che Johari
Re Edit = Your name**
Photos , Icons = We♥It