!! Hot Pink Zone !! <body>
cukup 1 tahun :'|
Jumaat, 13 April 2012 | 4/13/2012 05:40:00 PG | 0 Talkie talkie(s)


Jyeahh ! cukup satu tahun hubungan kita . Biyy kenapa kau makin pudarkan rasa sayang aku dekat kau? aku tahu kau da malas nk pujuk-2 aku lagi , disbbkn kau malas tu lahh aku bolehh nampak yg kauu makin cube nk berhenti untuk syg aku :'| ini ke hadiah untuk kita bila dahh cukup satu tahun kite kukuhkan hubungan kita? ini ke hadiah yg paling istimewa utk Aku? Mama thanks amek handphone kita :'| daripada fon tu ade dekat aku tp hati aku still perit tntg kau ape gune kan? Biyy tolong jgn buad aku berhenti utk syg kau lagi . Aku x nak khianati cinta aku dkat kau . aku taknak khianati janji-2 aku dgn kau sayang . Tolong jangan buad hati aku sakit lagi :'| Tolong lahh biyy faham aku untuk seketika , aku perlukan masa untuk cuba tahan hati aku daripada terluka lagi . Ape nie tande-2 hubungan kita tak bole kekal ke ? ohh shiitt shamm pliss jgn fikir mcm tu lagi (talking to myself) . Biyy aku sayang kauu ! :'| aku tak pernah nak salahkan kau kenapa hubungan kita jadi mcm nie ? maybe ini takdir kita . Aku sayang kau tp tolong jgn buad mcm kau x care psl aku lg . tolong jgn bagi aku pudarkan rasa syg aku lg , aku x snggop nk khianati syg kau lagi :'| jangan sekse aku dgn hal-2 mcm nie . biyy aku sayang kau sngad :'| Sumpah ! :'| biyy perubahan kau buad aku tersekse :'| Allah tahuu segala-2 nyaa . may Allah always bless our relay :'| ak x kn pernah salahkn kau kalau kita terpaksa berpisahh . siyesly ak x nk pisah tp perubahan kau penyebab ak bfikiran negatif syg :'| thanks hadiahkan air mata untuk aku :'| ini ke pemberian kau untuk aku ?

"Happy 1 year shamira . kenapa dia da mcm mls nk layan akU? rasa syg dia kt ak da mule hilangg ekk? HAHA (cry) jyeahhh happy (cry) Ya Allah kuatkan aku Ya Allah . Hanye Allah tahuu yangg Hati ak mmg betul-2 tengah tak keruan ." (talking to myself)

Biyy . aku perlukan masa . bagi aku masa untuk bersendiri . thanks buad perasaan aku untuk kau berkurangan . Sumpah aku takde niat , tapi cara kau yg buad aku mcm nie :'| byebye sayanggg . :'| 

 zal hasmi amiruddin . aku syg kauu ;'(

Label:



PAST | PRESENT

Posts Owner


✉ Tagboard ✉

be nice with ur mouth,leave ur coment,Please put the correct url okeyh
Replace with your cbox/fbox code
✿ Credits ✿

Designed by = Adlin Che Johari
Re Edit = Your name**
Photos , Icons = We♥It