!! Hot Pink Zone !! <body>
Ahad, 10 Jun 2012 | 6/10/2012 07:49:00 PTG | 0 Talkie talkie(s)


Semalam aku takde mood sangat2 n aku taknak berhadapan dgn kau tapi kenape ida dgn pecal plan bagi kita meet? ak tak berdaya nak meet kau sedangkan hari tu sebelum kita gaduh kita memang dah promise nak lepaskan rindu sama-2 nak luangkan masa berdua sama-2 nak lepak sama-2 tapi semuanya hilang sbb kita gaduh , ye maybe salah aku sebab tak reti pujuk kau , ye ak bersalah , ye ak x pandai jage hati kau ? ye memang . tapi kenape kita perlu meet dekat nursery syg? aku dah kate dekat ida aku tak sanggup nak berdepan dengan kau sbb kau dah kate aku sial kau dah kate aku bangang , aku sabar syg aku sbr kau kate aku mcm tu . semalam sebelum kau dtg aku happy sangad-2 ida buad aku gelak , tp bila ak tau ida plan semua nie aku cuba lari dari kau , kau tahu ak taknak berdepan dengan kau tp kenape diorg berdua buad ak mcm nie? aku terima alsn diaorg nak satukan kita balik tapi kita dah takboleh bersatu . semalam aku terpakse ambik kunci dan cube lari dari kau . ikotkan hati aku dah bla dari stu . tapi sebab moto depan ak block aku ak x boleh lari dari situ . ida pegang tangan aku , dia kate suruh kita bincang cara baik . aku takboleh tahan ak menangis sbb kau dekat situ . ida tahu ak lemah kalau ak cakap pasal kau . ida amek kunci moto aku then cakap jgn pergi mane-2 . aku menjerit ak kat bagi kunci ak , dia takbagi . k ak buad keputusan ak blaa dari situ . ak buad keputusan ak nak balik jalan kaki . ak x nak jumpa kau . biarlah org nk kate ape dekat aku . yang penting ak dpat lrikan diri dari kau . lebih kurang 10 minit aku jalan tetibe kau ade dekat sebelah aku , kau follow aku guna moto aku . kau tarik tangan ak dengn kuat suruh ak naik atas moto . ak marah kau ak ckp ak taknak . ak teruskan jalan . ak buad kau mcm takde . ikotkn hati ak da menangis dkat stu sbb kau tp ak x berdaya air mate ak dah cukup kering dekt stu . zal ak terlampau sayang kau bie. ak x nak berpisah dgn kau sbb ak dah janji dgn kau tp kenape kau mcm nie? 2hari hidup tanpa kau dah buad hidup aku kosong sayang . lepas kau hantar ak dekat nursery ak terus blaa pergi maksom sorg-2 sepanjang perjalanan tu ak menangis sorg-2 kenape zal? kenape kita mcm nie? aku hampir putus asa sbb kau sayang . 
aku taktahu nak cakap mcm mane dah . malam tadi kau cube suruh ak pergi dlm hidup kau . zal mmg aku makin putus asa dengan kau . mcm mane aku nk berdepan dgn kau dekat skola? terlampau byk kenangan dkt skola tu . kita turun rehat sesama . kau cium dahi aku . kau bermanja dengan aku . mcm mana ak nak teruskan kehidupan harian ak tanpa kau? byk sangad syg kenangan kita yg dah kita cipta . Allah tahu sesayang mana aku dekat kau . ak x bole mcm nie . setiap kali fon ak berbunyi orang pertama aku ingad kau . tapi bukan kau . betul kate pecal ak tak boleh halang kau kalau aku nk tengok kau bahagia . walaupun kau dengan orang lain . banyak sangad kenangan kita sayang dekat sekola tu . time merentas desa kau tarik aku . kita orang paling last . mcm mane ak nak lupakan kau? byk sangad . 1tahun sayang 1tahun kita cipta mcm-2 kenangan tp kenapa jdi mcm nie? 



PAST | PRESENT

Posts Owner


✉ Tagboard ✉

be nice with ur mouth,leave ur coment,Please put the correct url okeyh
Replace with your cbox/fbox code
✿ Credits ✿

Designed by = Adlin Che Johari
Re Edit = Your name**
Photos , Icons = We♥It