!! Hot Pink Zone !! <body>
яιи∂ʋκαи ʓαℓ нαƨмι αмιяʋ∂∂ιи
Jumaat, 22 Jun 2012 | 6/22/2012 08:16:00 PG | 0 Talkie talkie(s)

αƨƨαℓαмʋαℓαικʋм ƨαʏαиɢ . нαι ƨαʏαиɢ , ακʋ тɛяℓαℓʋ яιи∂ʋκαи καʋ . ακʋ тɛяℓαℓʋ яιи∂ʋκαи κɛиαиɢαи κιтα ƨαʏαиɢ .
Ya Allah rindu nyaa nak panggil dia bie . rindunyaa nak bermanja dgn dia . rindu nyaa nak bergurau dgn dia tiap malam . Ya Allah banyak nye kenangan yg kiteorg dah cipta . Ya Allah kenape susah sangad nak lepaskan dia dalam hati ini . kenape susah sangad nak suruh dia kluar dalam hati ini ? padahal dia dah banyak sangat lukekan aku Ya Allah . kekadang aku putus asa hanya demi dia Ya Allah . kekadang aku lemah hanye sebb dia . cukup lah . banyak nyee dugaan yg ak kene tempuh dlm hbgn nie . hilang satu masalh dtg lagi satu masalah . sampai bila nk mcm nie? bila dia nak cuba faham aku pulak? memang kate orang , syg nak buang relay yg bertahun tahun kita pertahankan . yaa memang aku sayg nk buang relay nie . tp . takkan aku still nak pertahankan relay nie kalau dia dah mula anggap ak nie mcm x perlu dlm hidup dia? . bie , sakit sangad bie bila budak kelas kau jumpa aku bagitahu pasal kau dgn aina . bie petang tadi diorg jumpa aku lagi . diorg kata kau dah tersenyum senyum bila dapat num aina dlm kelas . bie ape semua nie? biee kau tahu? solat ak tak khusyuk sbb bende nie syg . bie tiap kali aku sujud aku menangis bie . bie , aku menangis sbb kau syg . bie aku dah penat bie . bie kenape bie? ape kurangnye aku? ape kurangnye ak sampai kau crik perempuan lain utk text dgn kau? bie kenape bie? kenape bie kenape? jangan buad ak lemah mcm nie :'| aku tak pernah curang syg . ak x pernah text laki lain . sbb ak pikirkn hati kau . tp hati aku mcm mana? takpa laa kalau kau x boleh jage hati aku , biar aku pendam sakit nie sendiri . bie kau pernah pelok erat aku kan? kau kata kau syg aku sampai akhir nafas kau kan bie? aku pun syg kau sngad , syg kau lebih dari nyawa aku bie . tapi bie mane pegi kate-2 tu syg? ak ingad kau dah berubah , tapi kenape bende mcm nie mesti berlaku lagi . bie mgkin hubungan kita terhenti smpai sini . bie , sumpah aku benci bila kau marah aku , sumpah ak benci bila kau tengking aku bie . aku nak kau yg dulu syg . aku merayu ak nak kau yg dlu syg aku merayu . kecewe nye aku bila kau bekap perempuan tu dekat aku . retaknya hati aku bila kau merayu dkat ak hanya semata mata utk bekap perempuan tu syg . Aku tak sanggup nak terima kau as kawan rapat aku bie . aku tak boleh . dapat tahu tentang kau dgn aina pun aku dah cukup lelah , ape kn lagi lepas nie? bie aku terpkse block kau . betul kate org kite perlu jauh kan diri kite dgn seseorg yg kite syg walau un terpakse . now aku cuba jauhkan diri dgn kau hanye untuk tenang kan fikiran aku . stop aku dah taknak dgr pasal aina lagi . tolong jgn ade yg berani bukak suare psl aina tolong aku mohon . kalau boleh aku dh taknak dgr pape yg berkaitan dgn zal lagi . ak x nak benci zal . tp ak  nk tenangkn hidup aku tanpa fikirkan dia lagi . Biar lah zal dgn hidup dia . biar lah dia cuba buang aku sekali pun ak da x peduli . Janji ak dpt ketenangan aku . walaupun dlm mase yg sme ak tersekse sbb rindukan dia :'| dalam seminggu nie , ak terpakse mengelak dari dia :'| hmm


1 YEAR 1 MONTH 1 WEEK 1 DAY 


PAST | PRESENT

Posts Owner


✉ Tagboard ✉

be nice with ur mouth,leave ur coment,Please put the correct url okeyh
Replace with your cbox/fbox code
✿ Credits ✿

Designed by = Adlin Che Johari
Re Edit = Your name**
Photos , Icons = We♥It