!! Hot Pink Zone !! <body>
Kecewa? takpe semua dugaan :')
Isnin, 2 Julai 2012 | 7/02/2012 08:09:00 PG | 0 Talkie talkie(s)


Kecewe lagi ? okay takpe , Itu sume Ujian dari Allah . Rase sabar dalam diri nie masih ade lagi , insyaAllah .
Sometimes Allah takes everything away from us so we can learn the value of STAY STRONG :')
yaa , kekadang Allah tarik semuanya yg ade dari kita untuk bagi kita belajar erti bersabar . yaa mcm aku , Aku dah kehilangan zal and dapat tahu zal dengan roha? okayy maybe Allah dah bagi petunjuk yg jodoh aku bukan dgn dia , maybe mmg dah tiba masanya Allah tarik rasa sayang dalam dirinya untuk dia :') maybe hati ni belum patut terime seseorang kot? bia lah semuanya Allah tentukan , maybe lepas nie terpakse berjauhan dgn zal lagi kot ? alahai nnti mesti rindukan dia yg teramat kan? Lebih rela tahan rindu ni daripada kite terpakse dapat rasekan sesuatu psl dia kan? Alhamdulilah , mase zal dgn roha ak selalu dpt rase kan ade something yg tak kena , rupa-rupanya nie la yg Allah nk tunjukkn dkat aku . Alhamdulilah sbb Allah dah byk bgy petunjuk daripade kene tipu kan? aku tak salah kan zal kalau dia menipu ak , biarlah maybe die nk carik kebahagiaan dia dgn org lain kn? Satu tahun dgn ak? tak best kn maybe sbb tu kot? takpe ak x salah kn dia pun . biar lah die dgn kebahagiaan dia yg dia carik . ak x patut runtuhkan kebahagiaan org kan? Ya Allah andai satu hari nanti kalau zal dalam kesusahan , Kau tarik lah semua kebahagiaan aku Ya Allah , ak rela kebahagiaan ku di tarik demi dia :') aku rela sbb dia yg aku syg :') aku REDHA Ya Allah :)
always senyum , senyum pelesai masalah :') mendiamkan diri adelah melarikan diri dari semua masalah :')
Last word :')
I LOVE YOU ZAL HASMI AMIRUDDIN . AND I NEVER LET YOU GO !



PAST | PRESENT

Posts Owner


✉ Tagboard ✉

be nice with ur mouth,leave ur coment,Please put the correct url okeyh
Replace with your cbox/fbox code
✿ Credits ✿

Designed by = Adlin Che Johari
Re Edit = Your name**
Photos , Icons = We♥It